ДІЛИМОСЯ ДОСВІДОМ УПРОВАДЖЕННЯ РОМСЬКОГО АСИСТЕНТА У ШКОЛІ

«Чим тісніша комунікація з ромською родиною, тим кращі успіхи дитини», – переконує ромський асистент ужгородського багатопрофільного ліцею «Інтелект» – загальноосвітньої школи №11 Едгар Баджо. Він не має вищої освіти, однак має досвід роботи з дітьми. І головне – сам є вихідцем із ромського середовища. 29 грудня наші ґрантери з Проєкту раннього розвитку та соціалізації ромських дітей провели майстер-клас для колег із дошкільних та шкільних навчальних закладів Ужгорода у рамках реалізації свого мікропроєкту.
Раніше ромські діти приходили до школи абсолютно непідготованими. Часто вони не розрізняли кольорів та не знали елементарних правил поведінки у суспільстві. Зараз же дітям допомагає адаптуватися ромський асистент, який працює у школі.
Більше про хід проєкту та майстер – клас ГО “Інтелект” читайте на нашій фейсбук сторінці https://www.facebook.com/carpathianfoundation/posts/203441681449884.